Dorota Korzeniecka Dorota Korzeniecka
239
BLOG

Walentyki te same,ale inne...

Dorota Korzeniecka Dorota Korzeniecka Społeczeństwo Obserwuj notkę 0

Walentynki-jak sama nazwa mówi jest to święto zakochanych..ale czy tylko na pewno to święto jest kierowane tylko do par? Święto to mówi o miłości,a miłość czy kochanie ma wiele znaczeń i są to pozytywne uczucia,które kieruje się w stronę drugiego człowieka... Można w tym dniu szczególnie zwrócić uwagę -nie tylko na partnera,ale także zauważmy osoby z naszego otoczenia,które bardzo dla nas są lub mogą być bliskie. Ludzie,których darzymy szacunkiem i jesteśmy wdzięczni losowi za to,że pojawiły się w naszym życiu. Podejrzewam,że jeśli nie skupimy się tylko na naszej drugiej "polówce" dostrzeżemy  w naszym życiu ludzi,o których nie mieliśmy pojęcia-że,aż tak bardzo zaistniały w naszym życiu. 

Życie toczy się własnym torem i nieraz trudno dostrzec ludzi,którzy niezauważalnie dają nam coś,co poprzez drobne codzienne obcowanie i sytuacje zataczają "niewidzialny kwiat" w naszych sercach. Nieraz potrzeba przypadku czy ogromnego trzęsienia ziemi,aby zauważyć,że właśnie ta osoba jest czy była czymś dobrym co mogło nas kiedyś spotkać. Ja sama jestem wdzięczna losowi za wielu ludzi postawionych na mojej drodze. O niektórych dowiedziałam się,zrozumiałam...w chwili ich śmierci...  

Nie na darmo pisał ks.Twardowski " Śpieszmy się kochać ludzi...". Życie jest krótkie i nie traćmy czasu na spoglądanie tylko w jednym kierunku. Obserwujmy,rozglądajmy się wokół siebie,czy przypadkiem nie pomijamy-zwłaszcza w tym dniu-ludzi,którzy są i zawsze byli...i może dlatego są tak niezauważalni,gdyż traktujemy ich jak coś naturalnego i powszedniego.

Zazwyczaj zauważamy ich,gdy nasz harmonijny świat zostaje "zaburzony" poprzez brak elementu-jaki stanowiły właśnie te osoby.

Wiec nie czekajmy,aż runie nasz "domek z kart",gdyż jednej "karty" zabraknie... Doceniajmy i szanujmy każdego człowieka ,który sprawia,że czujemy się dobrze w jego pobliżu. Niby daleko,a tak blisko... Bądźmy czujnymi obserwatorami i uhonorujmy właśnie te osoby,które niby nic,a jednak wiele znaczą w naszym życiu...

Mam nadzieje,że Walentynki w waszych sercach i życiu będą trwały cały rok,a nie tylko 14 lutego...

Kochajmy się -  gdyż to piękne uczucie i bądźmy otwarci na drugiego człowieka...tego Wam życzę z całego serca...:)

 

Dorota Korzeniecka

 

p.s

 

Tym artykułem pragnę podziękować pewnym osobom za to, że zaistniały, że są i były w moim życiu...

- ze zaistnialy - Rodziny,a zwlaszcza Rodzice-ktorzy zglaszaja sie do mnie...

- że są- mój mąż Arek i moje kochane dzieci-jeszcze wiele przed nami...

- że były-mowa o moich ś.p.bliskich-moim Tatusiu,Wujku Jurku i Cioci Georgette...Zawsze bedziecie w moim zyciu...Pamietam...<3

 

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Społeczeństwo